Curs Manager de Proiect

Curs Manager de proiect

Curs autorizat ANC – Cod COR: 242101

PERIOADĂ DERULARE: cursul se organizează la cerere, doar pentru grupe deja formate de minim 10 persoane sau pentru licitații.
LOC DE DESFĂȘURARE: IAȘI
DURATĂ: 40 ORE 
NIVEL DE STUDII SOLICITAT: studii superioare
TIP DE CERTIFICAT OBȚINUT: emis de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)
PRET CURS: 250 Euro/ persoana

TEME ABORDATE:
1. Redactarea unei cereri de finanțare. Elemente generale. Abordări și concepte folosite în managementul proiectelor;
2. Identificarea nevoii de finanţare şi a surselor de finanţare;
3. Creare cont de utilizator în sistemul electronic MySMIS. Conectarea la aplicația MySMIS. Identificarea electronică, crearea unei entități juridice și asocierea la o entitate juridică. Înrolare la o persoană juridică și crearea unei cereri de finanțare. Semnătură digitală.
4. Identificarea și justificarea problemei;
5. Grupul țintă – identificare, analiză nevoi, raportare;
6. Contextul în care dezvoltăm un proiect și impactul acestuia la nivel european / național / regional / local;
7. Formularea obiectivul general și a obiectivele specifice ale proiectului;
8. Indicatori/rezultate așteptate;
9. Planificarea activităților. Graficul de implementare (GANTT);
10. Sustenabilitate și relevanță proiect;
11. Identificarea riscurilor (matricea de gestionare a riscurilor);
12. Managementul resurselor umane in cadrul unui proiect;
13. Bugetul proiectului;
14. Implementare și raportare proiect;
15. Managementul achizițiilor unui proiect;
16. Identitate vizuală și promovare proiect.

Alaturi de Voi este un exemplu de buna practica in ceea ce priveste atragerea in comunitate a peste 18 milioane de euro, implementarea a peste 70 de proiecte cu finantare europeana si redactarea a peste 150 de cereri de finantare!

Vrei sa stii totul despre accesarea fondurilor europene si cum sa faci rost de bani nerambursabili pentru solutiile tale la problemele din comunitate? Vrei sa profiti de o oportunitate de dezvoltare profesionala si sa-ti construiesti o cariera in accesarea si implementarea de proiecte europene?

Te invitam sa intri in echipa managerilor de proiect performanti si bine cotati pe piata de consultanta, pe care Fundatia ”Alaturi de Voi” Romania i-a format pana in prezent! Pentru a fi cel mai bun, invata de la cei mai buni!

Vei invata cum sa-ti maresti sansele pentru a-ti fi finantat proiectul, precum si subtilitati tehnice pentru implementarea acestuia!

 

bbb

 

Metoda invatarii experientiale: 70% din timp va fi alocat aplicatiilor practice, iar lucrul in echipa va stimula creativitatea si va simula modul in care lucreaza echipele de proiect.

Ce vei invata la curs?

  • Identificarea liniilor de finantare de la Comisia Europeana si alti finantatori: – verificarea eligibilitatii, corelarea ideii tale cu ghidul de finantare;
  • Elaborarea unei cereri de finantare: – identificarea nevoii, stabilirea scopului, obiectivelor, graficul de activitati, matricea logica a proiectului, metodologia de implementare, resursele implicate, managementul riscurilor, managementul resurselor umane, valoarea adaugata, bugetul, descrierea capacitati tehnice si financiare a aplicantului, anexele la cererea de finantare;
  • Implementarea proiectului: – semnarea contractului de finantare, formarea echipei de implementare a proiectului, realizarea achizitiilor pe proiect, respectarea identitatii vizuale a proiectului, modificari contractuale prin notificare sau act aditional, raportarea tehnico-financiara pe proiect, monitorizarea si evaluarea proiectului, cash flow si cofinantarea proiectului.

Cine poate participa la curs?

Orice persoana, cu studii superioare, care intelege ca invatarea este un proces continuu, iar ceea ce avem de valoare sunt dorinta noastra de a cunoaste mai mult! Daca ai si o idee de proiect, esti omul potrivit la locul potrivit, pentru ca te vom ajuta sa impachetezi totul intr-o solutie, in care orice finantator va avea incredere, si va investi cu succes! Pentru ca venim de la Iasi, special pentru tine, ne-am gandit ca iti va fi si mai usor sa profiti de aceasta oportunitate de formare!

Daca aveti dubla cetatenie, puteti avea dubla recunoastere!

Pentru participantii din R. Moldova, care au cetatenie romana, facillitam, dupa absolvirea cursului, sustinerea unui examen la Iasi, pentru a obtine si un certificat eliberat de Autoritatea Nationala penru Certificari, care este valabil pe teritoriul Uniunii Europene.

Testimoniale Video

Preț SPECIAL 2 persoane – 375 Euro (50% reducere pentru a doua persoană)

Reducere 10% pentru plăți integrale realizate cu minim 30 de zile înainte de începerea cursului.

Contravaloarea cursului poate fi dedusa din impozitul pe profit sau venit al firmei.

Cine sunt formatorii?

Angela Achitei

Angela ACHITEI, asigura de mai bine de 18 ani managementul organizational al Fundatiei ”Alaturi de Voi” Romania (ADV), timp in care conceput si manageriat implementarea unui numar de 70 de proiecte si programe, valoarea acestora depasind 18 mil de euro.

Este printre primii implementatori de proiecte de preaderare/ aderare a României la UE, precum si de proiecte de cooperare transfrontaliera Romania – R. Moldova – Ukraina. A scris si implementat proiecte finantate prin Comisia Europeana, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Fondul ONG in România – granturile SEE 2009 – 2014, Contributia Elvetiei pentru Uniunea Europeana extinsa, Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA, TBC si Malarie, PHARE, UNICEF, UNAIDS, USAID s.a.. De asemenea, este unul din membrii fondatori ai Coalitiei ONG pentru fonduri structurale, cu rol activ in reglementarea si implementarea fondurilor structurale in România.

Pe lânga studiile de baza: – licentiata in asistenta sociala, master in educatie integrata, studii postuniversitare in economie sociala si, in prezent, doctorand in managementul strategic al afacerilor de economie sociala- a urmat mai multe formari in management organizational, management de proiect, management al resurselor umane, advocacy si lobby, formator si achizitii publice.

Angela este si trainer, investind in dezvoltarea celor din jur, peste 700 de ore de formare in domenii precum management de proiect, economie sociala, formator, antreprenor economie sociala, manager in intreprindere sociala si a contribuit cu informatii ca autor /supervizor la 17 publicatii si cercetari realizate in cadrul fundatiei si nu numai.

Motto: ”Nici un lucru de valoare nu se naste din ambitie sau dintr-un simplu simt al datoriei. Mai degraba, aceste lucruri apar din dragoste fata de oameni si fata de lucruri obiective.” Albert Einstein

 

Manuela IFTIMOAEI, are 17 ani de experienta profesionala in domeniul managementului de proiect (redactare, coordonare, supervizare, raportare).

A scris si accesat finantari pe diferite programe şi linii de finanţare, precum: Fondul Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, TBC şi Malariei; PHARE; UNICEF; Banca Mondiala; USAID; UNODC; Fondul Social European; Comisia Europeana; Organizatia Internationala pentru Migratie; Ministerul Afacerilor Externe; Fondul ONG in Romania – granturile SEE 2009-2014, Contributia Elvetiei pentru Uniunea Europeana extinsa, s.a.;

Manuela a asigurat managementul unui numar de 20 proiecte cu finantarea Fondului Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, TBC si Malarie; PHARE; UNICEF; Fondul Social European; granturi elvetiene; proiecte de cooperare transfrontaliera Romania – R. Moldova – Ukraina; granturi norvegiene, s.a.; De asemenea, a oferit consultanta privind implementarea de proiecte europene in cadrul Centrului de Resurse al ADV România, dezvoltat cu finantare prin Fondul Social European.

Pe lânga studiile superioare in asistenta sociala si master in probatiune, Manuela are studii postuniversitare de economie sociala si formari suplimentare in manager de proiect, evaluator proiecte, formator, expert achizitii publice, lobby si advocacy.

Manuela are peste 400 de ore ca formator, pe teme legate de management de proiect, economie sociala, antreprenoriat, peer-education, cursuri adresate diferitor categorii de specialisti (reprezentanti APL, medici, cadre didactice, asistenti sociali, etc), dar si persoane din grupuri vulnerabile (persoane cu dizabilitati, persoane private de libertate, persoane care provin din mediul rural, tineri cu comportamente la risc, etc.). Este autor si coautor a 12 publicatii si articole aparute in ghiduri si lucrari de specialitate, iar in timp a participat la 6 studii si cercetari in domeniul stiintelor sociale.

 

Unde are loc?

La sediul Fundatiei Alaturi de Voi Romania (strada Bazinelor nr. 5, sat Uricani, comuna Miroslava), in fiecare zi, intre orele 9.00-17.00. Prezenta este obligatorie pe toata perioada de derulare a cursului.

Acte necesare

O copie dupa dovada platii, alaturi de copiile scanate dupa urmatoarele documente necesare in vederea eliberarii certificatului de absolvire a cursului, se vor trimite pe email la adresa cursuri@alaturidevoi.ro: 

    1. Carte de identitate;
    2. Certificat de casatorie (daca este cazul);
    3. Certificat de naştere;
    4. Copie dupa ultima diploma de studii;
    5. Copie dupa documentul care atesta achitarea taxei de participare.

Factura fiscala in original este, de regula, predata in prima zi a cursului sau, la cererea dumneavoastra, va va fi expediata si prin email.

Pentru inscrieri si informatii suplimentare:

Va asteptam cu drag!

 

Testimonial Dna Alina Resetnicov, Director NEXUS Edineț, pentru cursul manager de proeict desfasurat in Chisinau in perioada 23-27 Noiembrie 2015 cu sprijinul Fundatiei Alaturi de Voi Romania si Ecoul Cernobilului.

Testimonial Dna Anastasia Radu, Content Manager la Nexus, pentru cursul manager de proeict desfasurat in Chisinau in perioada 23-27 Noiembrie 2015 cu sprijinul Fundatiei Alaturi de Voi Romania si Ecoul Cernobilului.

X