Click aici pentru lista de coduri CAEN eligibile pentru cursuri si workshop-uri!
Conform Codului Muncii: Art. 194 (1), angajatorii au obligația de a asigura participarea la programe de formare profesională pentru toți angajații cel puțin o dată la 2 ani. Academia ADV oferă mari economii, asigurând aceste costuri de formare.

Descriere curs:

Managerul de întreprindere socială este persoana care deține competențe de administrare a unei afaceri și care înțelege, în același timp, realitatea grupurilor defavorizate și reușește, astfel, să genereze și să implementeze strategii de dezvoltare pe termen lung.

Cursul se adresează persoanelor care sunt interesate să dezvolte afaceri sociale și sunt în căutarea de instrumente pentru implementarea unui management eficient.

Număr de ore: 40 ore

Grup țintă: 25 antreprenori și manageri din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Preț curs: GRATUIT

Tip de certificat obţinut: certificat emis de Autoritatea Națională pentru Calificări

Formatori: Angela Achitei

Locatie: Hotel Majestic Iasi

Despre Angela Achitei:

Angela asigură de mai bine de 16 ani managementul organizațional al Fundației ”Alături de Voi” Romania (ADV), timp în care conceput și manageriat peste 70 de proiecte și programe, valoarea acestora depășind 18 milioane de euro.

Este printre primii implementatori de proiecte de preaderare / aderare a României la UE, precum și de proiecte de cooperare transfrontalieră Romania – R. Moldova – Ukraina. A scris și implementat proiecte finanțate prin Comisia Europeană, Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, Fondul ONG în România – granturile SEE 2009 – 2014, Contribuția Elveției pentru Uniunea Europeană extinsă, Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA, TBC și Malarie, PHARE, UNICEF, UNAIDS, USAID ș.a..

Pe lângă studiile de bază – licență în asistență socială, master în educație integrată, studii postuniversitare în economie socială și, doctorat în managementul strategic al afacerilor de economie socială – a urmat mai multe formări în management organizațional, management de proiect, management al resurselor umane, advocacy și lobby, formator și achiziții publice.

Ca și trainer, Angela a investit în dezvoltarea celor din jur, peste 700 de ore de formare în domenii precum management de proiect, economie socială, formator, antreprenor economie socială, manager în întreprindere socială și a contribuit cu informații ca autor /supervizor la 17 publicații și cercetări realizate în cadrul fundației, și nu numai.

În 2017, Angela a obținut premiul ”Social Entrepreneur Of The Year” în cadrul programului EY Entrepreneur Of The Year, singura competiție antreprenorială globală care se derulează în mai mult de 145 de orașe din 60 de țări, acoperind peste 94% din economia globală.

În decembrie 2015, a primit premiul „Business cu impact social”, în cadrul Business Days, pentru dezvoltarea UtilDeco – întreprindere socială de inserţie, iar în martie 2014, Angela a primit recunoașterea de ”antreprenor economie socială” în cadrul Galei Modelelor Feminine.

Pe lângă funcția deținută în cadrul ADV România, Angela a investit foarte mult și în dezvoltarea sectorului ONG în România. Astfel în perioada 2012-2014, a pus bazele Comisiei ONG din Iași, iar în 2014 a înființat cu alte 9 ONG-uri din Iași, Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale – FONSS, asigurând poziția de președinte al federației.

Este implicată în politici care vizează domeniul fondurilor structurale, economie socială, cooperare pentru dezvoltare internațională, servicii sociale și sănătate, punând bazele unor coaliției și rețele importante în Romania ca RISE, FOND, Coaliția ONG pentru fonduri structurale și Coaliția Economiei Sociale.

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020