Curs Manager Intreprindere Sociala

Curs Manager Intreprindere Sociala

Curs autorizat ANC – Cod COR: 112036

PERIOADĂ DERULARE:

Cursurile Manager proiect”, „Manager Întreprindere Socială” și „Antreprenor în economie socială” vor fi organizate la cerere, doar pentru grupe deja formate de minim 10 persoane sau pentru licitații.

LOC DE DESFĂȘURARE: IAȘI
DURATA: 40 ore
NIVELUL DE STUDII SOLICITAT: minim studii liceale cu diplomă de bacalaureat.
TIP DE CERTIFICAT OBȚINUT: emis de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)

COMPETENTE PROFESIONALE DOBANDITE:
1. Planificarea strategică și operațională a întreprinderii sociale
2. Organizarea întreprinderii sociale
3. Managementul incluziv al resurselor umane
4. Coordonarea si monitorizarea activităților întreprinderii sociale
5. Evaluarea și raportarea performanței economico-financiare, sociale și de mediu a întreprinderii sociale.

PRET CURS: 250 Euro / persoana

Preț SPECIAL 2 persoane – 375 Euro (50% reducere pentru a doua persoană)
Reducere 10% pentru plăți integrale realizate cu minim 30 de zile înainte de începerea cursului.

IMPORTANT! Contravaloarea cursului poate fi dedusă din impozitul pe profit sau venit al firmei.

AVANTAJE REALIZARE CURS:
1. Formarea este asigurată de profesioniști cu peste 10 de experiență practică în economie socială dobândită în cadrul întreprinderilor sociale UtilDeco, WISE.travel și JobDirect.
2. Atât formarea teoretică, cât și practică se va realiza la sediul Fundației ”Alături de Voi” România unde se derulează și activitatea celor 3 întreprinderi sociale.
3. ADV România este unul din promotorii Legii Economiei Sociale și a normelor de aplicare aprobate în 2015 / 2016.

DOCUMENTE NECESARE PARTICIPANTILOR LA CURS (în copie):
1. Carte de identitate
2. Certificat de naștere
3. Certificat de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este același și s-a schimbat în urma căsătoriei)
4. Ultima diplomă de studii

Cine sunt formatorii?

Angela Achitei

Angela ACHITEI, asigura de mai bine de 18 ani managementul organizational al Fundatiei ”Alaturi de Voi” Romania (ADV), timp in care conceput si manageriat implementarea unui numar de 70 de proiecte si programe, valoarea acestora depasind 18 mil de euro.

Este printre primii implementatori de proiecte de preaderare/ aderare a României la UE, precum si de proiecte de cooperare transfrontaliera Romania – R. Moldova – Ukraina. A scris si implementat proiecte finantate prin Comisia Europeana, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Fondul ONG in România – granturile SEE 2009 – 2014, Contributia Elvetiei pentru Uniunea Europeana extinsa, Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA, TBC si Malarie, PHARE, UNICEF, UNAIDS, USAID s.a.. De asemenea, este unul din membrii fondatori ai Coalitiei ONG pentru fonduri structurale, cu rol activ in reglementarea si implementarea fondurilor structurale in România.

Pe lânga studiile de baza: – licentiata in asistenta sociala, master in educatie integrata, studii postuniversitare in economie sociala si, in prezent, doctorand in managementul strategic al afacerilor de economie sociala- a urmat mai multe formari in management organizational, management de proiect, management al resurselor umane, advocacy si lobby, formator si achizitii publice.

Angela este si trainer, investind in dezvoltarea celor din jur, peste 700 de ore de formare in domenii precum management de proiect, economie sociala, formator, antreprenor economie sociala, manager in intreprindere sociala si a contribuit cu informatii ca autor /supervizor la 17 publicatii si cercetari realizate in cadrul fundatiei si nu numai.

Motto: ”Nici un lucru de valoare nu se naste din ambitie sau dintr-un simplu simt al datoriei. Mai degraba, aceste lucruri apar din dragoste fata de oameni si fata de lucruri obiective.” Albert Einstein

 

Manuela IFTIMOAEI, are 17 ani de experienta profesionala in domeniul managementului de proiect (redactare, coordonare, supervizare, raportare).

A scris si accesat finantari pe diferite programe şi linii de finanţare, precum: Fondul Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, TBC şi Malariei; PHARE; UNICEF; Banca Mondiala; USAID; UNODC; Fondul Social European; Comisia Europeana; Organizatia Internationala pentru Migratie; Ministerul Afacerilor Externe; Fondul ONG in Romania – granturile SEE 2009-2014, Contributia Elvetiei pentru Uniunea Europeana extinsa, s.a.;

Manuela a asigurat managementul unui numar de 20 proiecte cu finantarea Fondului Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, TBC si Malarie; PHARE; UNICEF; Fondul Social European; granturi elvetiene; proiecte de cooperare transfrontaliera Romania – R. Moldova – Ukraina; granturi norvegiene, s.a.; De asemenea, a oferit consultanta privind implementarea de proiecte europene in cadrul Centrului de Resurse al ADV România, dezvoltat cu finantare prin Fondul Social European.

Pe lânga studiile superioare in asistenta sociala si master in probatiune, Manuela are studii postuniversitare de economie sociala si formari suplimentare in manager de proiect, evaluator proiecte, formator, expert achizitii publice, lobby si advocacy.

Manuela are peste 400 de ore ca formator, pe teme legate de management de proiect, economie sociala, antreprenoriat, peer-education, cursuri adresate diferitor categorii de specialisti (reprezentanti APL, medici, cadre didactice, asistenti sociali, etc), dar si persoane din grupuri vulnerabile (persoane cu dizabilitati, persoane private de libertate, persoane care provin din mediul rural, tineri cu comportamente la risc, etc.). Este autor si coautor a 12 publicatii si articole aparute in ghiduri si lucrari de specialitate, iar in timp a participat la 6 studii si cercetari in domeniul stiintelor sociale.

Unde are loc?

La sediul Fundatiei Alaturi de Voi Romania (strada Bazinelor nr. 5, sat Uricani, comuna Miroslava), in fiecare zi, intre orele 9.00-17.00. Prezenta este obligatorie pe toata perioada de derulare a cursului.

Acte necesare

O copie dupa dovada platii, alaturi de copiile scanate dupa urmatoarele documente necesare in vederea eliberarii certificatului de absolvire a cursului, se vor trimite pe email la adresa cursuri@alaturidevoi.ro: 

    1. Carte de identitate;
    2. Certificat de casatorie (daca este cazul);
    3. Certificat de naştere;
    4. Copie dupa ultima diploma de studii;
    5. Copie dupa documentul care atesta achitarea taxei de participare.

Factura fiscala in original este, de regula, predata in prima zi a cursului sau, la cererea dumneavoastra, va va fi expediata si prin email.

Pentru inscrieri si informatii suplimentare:

  • Fundatia ”Alaturi de Voi” România, telefon 0040/232275568, e-mail academia@alaturidevoi.ro.

Va asteptam cu drag!

 

autorizatie-manager-proiect