Curs Competente Antreprenoriale

Click aici pentru lista de coduri CAEN eligibile pentru cursuri si workshop-uri!
Conform Codului Muncii: Art. 194 (1), angajatorii au obligația de a asigura participarea la programe de formare profesională pentru toți angajații cel puțin o dată la 2 ani. Academia ADV oferă mari economii, asigurând aceste costuri de formare.

Descriere curs: Competențe antreprenoriale

Orientarea către o societate bazată pe cunoaștere și competitivitate presupune investiții în dezvoltarea capitalului uman cu scopul de a încuraja angajații să dobândească noi competențe. În același timp este important să se asigure un program de formare profesională adaptat nevoilor de dezvoltare a capitalului uman în raport cu abilitățile, cunoștințele și aptitudinile definite în cerințele unei profesii.

În acest context, în care schimbarea este singura constanta, primul factor de succes în asigurarea competitivității este calitatea resursei umane, cunoștințele și abilitățile deținute de angajați și antreprenori deopotrivă.

Programul de curs Competențe Antreprenoriale oferă oportunitatea construirii unei baze solide de cunoștințe și informații legate de administrarea unei afaceri, atât pentru angajați, cât și pentru managementul strategic/ acționarii unei companii.

Tematica:

  • Noțiuni generale de antreprenoriat;
  • Managementul și dezvoltarea afacerii;
  • Marketing antreprenorial;
  • Managementul resurselor umane – Comunicare și lucrul în echipă;
  • Management financiar;
  • Responsabilitate socială în afaceri. Dezvoltare durabilă. Egalitate de șanse.
  • Planificarea afacerii. Planul de business.

 Avantajele cursului Competențe Antreprenoriale:

  • Dobândirea competențelor și abilităților necesare care să permită exercitarea unei noi ocupații – aceea de antreprenor sau de ce nu, intraprenor;
  • Acumularea de cunoștințe și abilități care permit îmbunătățirea poziției pe piața muncii, ducând, în același timp, și la creșterea productivității în cadrul unei afaceri deja existente;
  • Susținerea persoanelor în luarea unor decizii profesionale conștiente și argumentate și maximizarea șanselor de succes profesional;
  • Dezvoltarea capacității participanților de orientare către rezultat și oferirea oportunității de a pune în practică, sub forma unui plan de afaceri, propriile idei de afaceri;
  • Dezvoltarea abilităților participanților de a transforma o idee de afaceri în acțiuni concrete;
  • Stimularea gândirii creative și exploratorii;
  • Posibilitatea de a aplica în practică, imediat, instrumentele și conceptele teoretice învățate la curs pentru derularea și dezvoltarea unei afaceri de succes, indiferent de poziția deținută de intraprenor sau antreprenor.

Perioada de derulare:

  • Curs 1: 7 – 9 decembrie 2018, 14 – 16 decembrie 2018
  • Curs 2: 11 – 13 ianuarie 2019, 18 – 20 ianuarie 2019

Grup țintă: 50 antreprenori și manageri din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice (25 participanţi /curs).

Număr de ore: 40 ore / curs

Nivel de studii solicitat: studii medii

Loc de desfăşurare: Hotel Majestic

Preț curs: GRATUIT

Tip de certificat obţinut: certificat emis de Autoritatea Națională pentru Calificări

Formatori: Augusta Romanta – MBA, Managing Partner, Apimedia Learning, Trainer Partener Intratest

Despre Augusta:

Experiența acumulată în domeniul managementului a condus-o pe Augusta către o carieră de succes în training și consultanță managerială, încă din anul 2000 când s-a alăturat echipei Codecs SA, în calitate de Director Centru Regional Mureș, și tutor acreditat Open University Business School.

A dobândit cunoştinţele, abilităţile şi deprinderile necesare pentru a transfera cursanţilor săi, experienţa profesională acumulată în domenii de activitate cum ar fi: bănci și pieţe de capital, advertising, pharma, consultanţă în afaceri, programe de training și instruire profesională.

După 21 ani de experienţă managerială și 14 ani de formare profesională continuă, ca tutor Open University Business School – Codecs, pentru specializările: Oameni și Organizații, Marketing și Financiar, Managementul Schimbării și Performanței, Provocarea Managementului și Viziunea Integrată, Augusta deţine în prezent poziţii de Managing Partner al APIMEDIA Learning și este Trainer partener INTRATEST.

Funcţiile de manager deţinute în companii precum: SVM Romfin , Omega Press Investment Grup – Editorul Ziarului “ Ziua”, Unicredit Bank, ABN Amro ( RBS România), Alpha Bank sau CODECS, i-au conferit avantajul viziunii integrate asupra unei afaceri, oferindu-i competențe manageriale care îi permit Augustei abordarea unei game largi de programe de training, cum ar fii: Management și Leadership, Vânzare și Negociere, Tehnici de prezentare și comunicare, Relații cu clienții, Finanțe pentru non-finanțiști, Costuri și Bugete, Managementul Centrelor de Profit, Management de Proiect, Managementul Portofoliului, Managementul schimbării și performanței.

Deţine un titlu de MBA – Master Of Business Administration (Open University Business School, UK)( obținut în 2010), o Diplomă Profesională în Management (2006) un Certificat Profesional în Management (2004), certificare Project Management (2012), la Open University Business School, UK.

Este absolventă a Masteratului “Bănci și piețe de Capital“(2008), Universitatea Babeş Bolyai Cluj – Napoca.

“Spun despre mine că sunt o persoană activă, preocupată de atingerea obiectivelor, orientată spre rezultat. Sunt o fire sociabilă, asertivă, motivată de noi provocări în carieră. Fiecare nou proiect este o oportunitate de dezvoltare personală și profesională. ” – Augusta ROMANȚA

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020